lördag 19 december 2009

Nyfödd.


Lilla Saga, här var du inte större än en råtta!

7 kommentarer:

Helena sa...

Åh vilka minnen... Har haft katt under hela min uppväxt och sett ett antal små "råttor" under åren... Finns det ens något som är sötare än när de äntligen har öppnat sina stora blåa ögon och tar sina första stapplande steg med svansen som en antenn..?
Underbara kattungar!

Miss Upsey Daisy sa...

Helena- Fått över hundra bilder av uppfödaren som jag går igenom. Vilken lite pryl hon var då!

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

åhhh! plutt skrutt! ang my dog så har jag inte valt en....alltså jag fick en hund men får välja den själv vilket jag är mycket glad för=).

Miss Upsey Daisy sa...

OH- Det var en toppenpresent måste jag säga. Vilken ras vill du ha?

Fröken Svensson sa...

Men guu så sööt!

Lottage sa...

Åhh... minns... hade 3 stycken samtidigt en gång, de sprang upp för mina byxben, upp för gardinen och spankulerade på gardinstången (lite större en råtta då iofs), i blomkrukorna, fick en liten kinamatslåda som sin första toalett. Helt ljuvligt, sånt blir man lite lyckligare som människa av!

Miss Upsey Daisy sa...

Frk S- Och nu jagar det där lilla knytet hare!

Lotta- De är underbara när det är så där små. Så fina. Små möss bara.