tisdag 24 april 2007

Resan bär av till Asien.

Semester. Hurra. Det blev Malaysia & Singapore.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Jippii! :) Grattis till bokningen! Ett steg närmare en bra semester!!

Miss Upsey Daisy sa...

Nu var det bokat! Så är nästa steg att kolla vaccinationer.. köpa guideböcker för att få en bra upplevelse :-) Glatt humör och oömma kläder eller vad är det man säger ;-)

Anonym sa...

Ååå vad härligt! Bästase länderna för semester oxå!! Glöm inte att åka till Perenthian Islands när du är i Malaysia - det är paradiset med stort P.

Miss Upsey Daisy sa...

Var på Perhentian förra vändan. Fast bara på en av öarna. Sugen på Tioman denna gången tror jag. :-)
Vilken av Perhentian öarna var du på?

Anonym sa...

Jag var på Kecil - har jag för mig iaf, helt underbart med en alldeles egen strand och allt :)

Miss Upsey Daisy sa...

Hm. Får kolla var jag var någonstans. För det är tre öar vill jag minnas mig...

Anonym sa...

Tre? Var det inte två bara? Eller nu kanske jag blandar ihop det med nånting i Thailand istället...

Miss Upsey Daisy sa...

Du har rätt! Det är två.. fick för mig att det var tre :-)

Maria - FashionFame sa...

Gud va härligt!!!!

Miss Upsey Daisy sa...

Det ska bli skönt att komma iväg igen :-)

Anonym sa...

Nær bær det av?

Miss Upsey Daisy sa...

I augusti bär det av....