onsdag 25 april 2007

Borta bra men hemma bäst.

Lägenhetsjakten verkar vara en rätt lång process. Vi har blivit duktiga tycker jag. Från att ha varit personen som ropar " vilken fiiiin fondvägg!" tittar jag mer efter möjligheterna att dra in tvättmaskin eller antalet garderober. Tror bestämt att ordet vi söker är praktiskt. Nu har vi kollat på en miljon lägenheter ( 20?) och ordet vi söker är tröttnat. Nu väntar jag på att känslan ska komma över mig där jag öppnar dörren och känner hemma*.



* Hemma som i rätt läge, rätt storlek, bra planlösning, balkong, kaklat badrum, lagom stora rum, bla bla bla men mest rätt pris

2 kommentarer:

Anonym sa...

O lycka till! Tror jag var på 30 visningar innan jag hittade hem!

Miss Upsey Daisy sa...

30? Då har jag bara 10 kvar. Härligt. Två nästa vecka så åtta att boka in! ;-)