måndag 16 april 2007

15 Minutes of Fame.

Åh, nu kommer det!

Swisch. Smack. Klart.

Carolina Gynning & Carina Berg filmade för "Idol" idag på min lunch. Nu har jag inte knappt sett "Förkväll" men jag tror att fröken Gynning talade direkt till hela svenska folket. Inte ens killen som pimplar på sjön i Pajala missade henne . Den rösten skär genom ben och märg. Jisses.

Själv gick jag förbi dem med min tallrik mot mitt bord. Klädd i en brun tröja & jeans och såg väl inte så där värst somrig och chick ut. Varvid en av kamerakillarna ropar " Äh- vi tar om detta nu har det satt sig några i vägen". Några i vägen? Det låter ju inte ens som jag är huvudperson imitt eget 15 Minutes of Fame. Var detta allt? Ska det vara så att min tid i rampljuset plötsligt försvann? Var det den bajsbruna tröjans fel? Var mina tuttar för små? Eller var det finnen på kinden? Jag hann ju inte ens med att börja sjunga! Den chansen får ju de andra stolpskotten i Idol!

Det är nog naket som gäller ändå. Jag skulle ha moonat alternativt streakat. Låtit rumpan tala direkt till hela svenska folket.

4 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

hahaha va skön du är! Om du skulle moonat skulle du garanterat fått uppmärksamhet... ett råd: Moona inte! :) kram /Maria

Miss Upsey Daisy sa...

En rosa ändalykt i tv, det hade varit grejer det! ;-)

Anonym sa...

Vilken fræck kommentar, hur kan han bara med?

Miss Upsey Daisy sa...

Hur kunde han? :-)