tisdag 10 april 2007

Living in A Box.

Lilla fina krumelur- jag vill aldrig bliva stur.*


Måste alla människor vilja bo i hus? Finns det någon generell regel så ropa gärna till. Åh vad jag önskar att jag skulle känna "hurra" för att ha ett hus. Men jag tänker bara på att man måste klippa gräset och ha utemöbler som är fula. Skotta snö och allt möjligt. Men sanningen är närmare den att jag nog skulle kunna bo i låda om man kunde inreda den trevlig enligt feng shui eller nåt.



*Pippi Långstrump

4 kommentarer:

Unknown sa...

Ja, inte är hus nödvändiigt. Jag tror du e vis om du stannar i lägenhet eller låda. bara en massa lån, arbete och städning med hus. Jga uppmuntrar alla som inte vill bo i hus (då blir det fler hus över till oss som drömmer om hus;))

Miss Upsey Daisy sa...

Men jag vill att jag ska VILJA bo i ett hus. Jag är nämligen osäker på om man kan inreda en låda så att den blir som Feng Shui.

Anonym sa...

Pojkvænnen kanske uppskattar att klippa græs och skotta snø så det løser sig ændå.

Miss Upsey Daisy sa...

Pojkvännen är en gräsklippare och snöskottare utan dess like!