onsdag 5 januari 2011

Tjuvat av Cecilia.

Dagens fail: Vaknade vid fem och var rätt pigg. Somnade om och vaknade vi nio. Såklart inte lika pigg.
Dagens frukost: Tillsammans med honom. Kaffe, smörgås & morgontidning.
Dagens allvarliga: Inget alls
Dagens to do: Bokat musikal i London. Ska träna, tvätta och hämta paket från H&M.
Dagens åh, nej då: Irriterad över snön för löpträna i snö till knäna känns så där..
Dagens upptäckt: Tydligen finns det vissa personer som "byter hand" när de sätter på deo. Jag vecklar ihop min arm och använder samma hand. Mycket märkligt.
Dagens kvällsaktivitet: Se dagens to do. Fast jag tänker film sedan...
Dagens note to self: Du skulle bara våga hoppa träningen för lite snö!
Dagens låt: Salem Al Fakir " Split My Personality"
Dagens komsi komsi: H&M paketet...fast det finns ju redan där..

9 kommentarer:

Katarina sa...

Vad ska ni se för musikal?

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Les Miserables.

Cecilia sa...

Varsågod! Roligt att byta listor! Men det där med deon - slöseri med tid liksom att byta hand. Eller?

Miss Upsey Daisy sa...

Cecilia- Jag provade genast den andra varianten men det tog sådant tiiiiiiiiid.. ;-)

SaraMy sa...

Miss UD jag tänkte på dig igår, det var nämligen så att en viss ung dam begav sig till träningen och dansa loss lite. Efteråt skulle det duschas men av någon anledningen fanns där ingen handduk i väskan. Så det blev att modifiera din lösning lite och torka sig med tischan..

Ps. Rosa dator är fett värt. ds

Sara sa...

Klart man byter hand! Även vid användande av mascara.

Miss Upsey Daisy sa...

SaraMy- Tack rara gullig du! :)
Sara- Klart man gör! ;-)

Anna sa...

jag knycklade förut.
riskerade deo-armbåge.
slutade med det.

Miss Upsey Daisy sa...

Anna- Du är en som byter hand. Hm. Kanske ska göra en undersökning...