fredag 14 januari 2011

Idag.

Köpte jag två par skor. Med sjuttio procent rabatt. Får man inte gå ett par ärevarv på kontoret då så vet inte jag. Så jag gick flera än ett par varv. Folk är lite tröga nu som då. Första varvet fick jag höra kommentarer som lät " kommer du verkligen kunna gå i de där skorna". Andra varvet kom kommentarer om "ifall barnarbetarna i Bangladesh var lika glada som jag var" De verkar ha lagt på minnet att jag en gång lät ett par skor mogna under skrivbordet i ett år. Hjälpte föga dock. En smula fånigt att lägga just det på minnet kan man tycka. Det var ju rakt inte mitt fel någonstans.

5 kommentarer:

Anonym sa...

De var säkert bara avundsjuka.

Katarina sa...

Jag röstar också på avundsjuka.

Själv känner jag också jag lite avundsjuka över två par skor till sjuttio procents rabatt som man är så nöjd med att man måste gå ärevarv.

Men jag har ju inte sett några bilder så jag vet ju inte... (Tillräckligt fin vink för dig?) ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Frunatmaken- Tror jag det.
Katarina- Skoporr när den är som bäst..

LabHäxan sa...

Får man se skorna.. I love skor

Miss Upsey Daisy sa...

LH- Det kan man få. Ska fota.