måndag 3 januari 2011

I Backspegeln 2010.

Gjorde du något i år som du aldrig har gjort förut? Jag sprang 42 kilometer. I ett sträck. Det var långt.
Höll du några av dina nyårslöften? Kommer inte ihåg vad jag lovade... Kan man säga ja då? Och låtsas?
Fick någon du känner barn? Fick någon jag känner INTE barn snarare...
Dog någon som stod dig nära? Nej.
Vilka länder besökte du? Kambodja Portugal Belgien Spanien Ungern
Är det något du saknade 2010 som du vill ha 2011? Lagom av allt. Inte mycket av allt.
Vilket datum kommer du alltid att minnas? 1:a oktober.
Vad är det bästa som hänt dig under året som gått? Jag blev kär. På riktigt.
Vilket var ditt största misstag? Ställa en vas med vatten nära min Macbook.
Vilket var ditt bästa inköp? Ovan nämnda Macbook och alla flygbiljetter.
Vad spenderade du mest pengar på? Flygbiljetter...
Vad gjorde dig riktigt glad? Genomförandet av Stockholm Marathon.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Inga sjukdagar alls under 2010
Vilka låtar eller artister kommer få dig att tänka på 2010? Oskar Linnros
Mådde du bättre eller sämre under 2010 än vad du gjort tidigare år? Från bra till bättre.
Finns det något du önskar att du lagt mer tid på? Snarare prioriterat annorlunda.
Finns det något du önskar att du lagt mindre tid på? Energitjuvar tyvärr.
Hur var din julafton? Kall och på tok för kort.
Blev du kär? Med råge.
Vilket program har varit det bästa på tv? Ser för lite på tv för att tycka.
Hatar du någon som du inte hatade förut? Nej.
Vilken var den bästa boken du läst under året? Kan inte välja en.
Vilken var din största musikaliska upptäckt? Marina and the Diamonds.
Önskade du dig något som du fick? Ja.
Önskade du dig något som du inte fick? Tror inte det.
Vilken var årets bästa film? Kan inte heller välja en..
Vad gjorde du på din födelsedag? Drack bubbel på jobbet och middag med pojkvän. Dagen efter firade jag med mina närmaste vänner.
Vilka var de bästa människorna som du träffade? Han igen.
Hur skulle du beskriva din klädstil? Randig.
Vad fick dig att må bra? Träning. Resor. Vänner.
Vilken kändis var du mest sugen på? Ingen speciell.
Vem saknade du? Grå och Gul.
Vilken var din bästa månad? Juli & Oktober
Finns det något som du skulle kunna ha gjort bättre? Mer selektiv och mer effektiv.
Hur kommer nästa år att skilja sig från det här? Planerar för några stora förändringar under första halvåret.

7 kommentarer:

Turtlan sa...

* Med råge" ... den gillar jag bäst!

Å Du...gissa vem som är så nyfiken på hur Du hittade han med råge :-)

Funderar på att kopiera Din lista för att få till en egen resumé men vill:
1/ fråga först och 2 / behöver fundera på om jag kan skriva den så den inte blir pladask på svaren.

Frågar & funderar :-)

PS: Du har varit saknad med dina små inlägg över nyåret men Du har ju varit på tur :-)

Så nu kommer Ett Jätte Gott Nytt 2011 från mig!

tant t sa...

Jag gissar på 'sammanflytt' på sista frågan ;) Kram

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Han fanns på en hylla på ICA ;-) Kopiera du listan jag har själv stulit den. Gulliga du att sakna mig. Budapest var bara en kortis men utan dator har det varit svårt att hitta tid tyvärr.
Tant T- Ha ha. Den som lever få se men det här var "egna" planer. kram.

Turtlan sa...

...på ICA :-)

Veckans erbjudande?

Kan Du inte maila och berätta? Vore så kul få veta lite om erbjudandet ;-)

Om Du vill.

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Jag träffade honom på det sättet man gör "nuförtiden" mao på nätet. :)

Turtlan sa...

På nätet finns mycket bra!
Inte bara böcker och dylikt utan också annat!

I know!

Kul :-)))

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- ;-)