tisdag 25 januari 2011

Kan Det Vara Humor?

Spiller ut kaffesump över hela golvet i fikarummet.

12 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

Nytt bloggnamn "Miss Disträ" ;)

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- Miss Klumpig med Yviga Rörelser?

Fröken C sa...

Kunde varit värre. Det kunde varit i nya datorn....

Miss Upsey Daisy sa...

Fröken C- Då hade jag ... alltså jag vet inte vad jag hade gjort!

Tess sa...

Det är nog som kollegan M säger:

"Sitt still på en stol med en hjälm på huvudet så kostar det ingenting!"...

Miss Upsey Daisy sa...

Tess- Och fika inte...?

Sara sa...

Det är tisdag. Therefore you spill.

Miss Upsey Daisy sa...

Sara- Aha. Logiskt. Tror jag.

Tess sa...

Jag tror inte att man kan fika om man sitter stilla på en stol...

Killmamman sa...

bättre att ta det so humor än att slå på sig själv :)

sarapirat sa...

så kan det gå. kanske spå lite i sumpen på samma gång?

Miss Upsey Daisy sa...

Tess-joho
Killmamman-:) Word.
SaraP-Nästa gång så!