onsdag 19 januari 2011

Bara Håll Med.

Rean på H&M var inte mycket att hänga i granen.

9 kommentarer:

yllet sa...

Nej precis!! Vi pratade om det på fikat häromdagen. Det är som om de har en massa kläder på lagret som de bara tar fram till rean för de är då aldrig några kläder man sett tidigare? Skumma material och knepiga färger.

Erika sa...

Bra rapporterat. Så slipper jag det vanliga = gå dit -> bli besviken.

Tesa sa...

Jag har inte ens kollat rean nånstans!

anagoesbananas. sa...

Reor är inte vad det en gång var, haha - det var bättre förr ;)

Fröken Svensson sa...

Absolut bättre förr =) hahaha

sarapirat sa...

sent omsider såg jag din länkkärlek! wow! jag blir SÅ glad! kommenterade där men det var ju ett tag sedan. fina du!

och på tal om mail till imunförsvaret, så säger jag att det är värt att lukta vitlök eftersom att det är så himla nyttigt. mmmm. det går nästan inte en måltid utan vitlök i mitt hus. förutom frukost dvs.

kram

Miss Upsey Daisy sa...

Yllet- Sjukt kass.
Erika- Absolut!
Tesa- Man kan hitta fynd.. :)
Ananbana- Menar det. På den gamla goda tiden ;-)
Fröken Svensson- ;-)
SaraP- Jag vet. Galet gott.

hallinbloggar sa...

Nämen det håller jag verkligen med om!

Miss Upsey Daisy sa...

Hallin- Word på det liksom.