fredag 21 januari 2011

Min Fredag.

Min kollega gav mig en oväntad present. Jag hjärtar Body Shop.
En annan slags present jag fann på min stol efter lunchen. Saknar ord.
Vi firade en grej med semla. Två grejer egentligen.
Men även med choklad.
Firandet var så fint att det var värt bubbel.
Efter jobbet åkte jag och pusspolisen till min kompis för att fika.
Men ett annat mission var att klappa katt.
Pojkvännen och jag lagade sedan mat.
Han lagar och jag hackar/skalar/skivar/dricker vin.
Jag anser att det betyder att vi är ämnade för varandra.
Jag skalar räkor. Och dricker vin.
Medans han har en drinkbok hence han gör drinkar.
Och jag har härmed gråtit för första gången till tecknat.

14 kommentarer:

Killmamman sa...

Hur kom hjärnan in i bilden?? :)

Spader Madame sa...

Alltså, man må vara trög men verkar det som om det glittrar på fingret?

Fira på du!!!

Hon som gick sa...

Jag tänkte också på ringen som dök upp.

Grattis i så fall - annars grattis ändå för du verkar ha hittat din prins.

Erika sa...

Vilken himla fin fredag! Och jag gråter ofta till tecknat. Det började liksom med Bambi och sen har det bara fortsatt. Jag tror att Upp var den största gråtfesten av alla.

Anki sa...

:-D :-D
Ha en underbar helg!

karro sa...

en riktig toppenfredag med andra ord!

SaraMy sa...

jag säger som spader madame och hon som gick. You're busted!Och grattis.

Spader Madame sa...

Det är så här man startar ett rykte! Notera tidpunkten för förra kommentaren, please. Fast fira kan du ju göra ändå... då väntar vi på guldglittret med spänning.

KRAM!

Miss Upsey Daisy sa...

Killmamman- Det är lite oklart varför faktiskt. Den var i ett paket med lite andra prylar.....
Spader- Just det. Nej.
HSG-Ingen för lovning men så fint och bra ändå... tack <3
Erika- Den vet jag finns hemma hos ..där jag är mycket. Bambi var första. Så rätt!
Anki- Du med.
Karro- Jajjamen!
SaraMy- Nja..
Spader- Klockan två! Vad gjorde du uppe?

sarapirat sa...

gillar hjärnan! skulle gärna ha ett skelett själv, hängandes i mitt rum.
och semlor, herregud, va gott. planen var att jag skulle äta en när jag var hemma men glömde det sen. har inte ätit semlor på flera ÅR! det blir till att baka själv.

Spader Madame sa...

Spader hade råkat vara på party och druckit en eller annan cider... ;-))

Miss Upsey Daisy sa...

SaraP- Lätt för dig att göra som är så bra på att baka och fixa. Har ni mandelmassa hos dig?
Spader- You go girl!

Solrosfrö sa...

Kul med en massa foton! I like ;) Jag hjärtar också Bodyshop. Klarar mig inte utan deras bodybutter bla ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Fröet- Ska försöka ha lite mer ... :-)