söndag 30 januari 2011

Dagen När Mumin Spöade Trollet.


Trollen i Dalarna lever farligt.

10 kommentarer:

sarapirat sa...

aj. men man vet aldrig, snart kanske dom gör revolt. mot den elaka katten.

Miss Upsey Daisy sa...

SaraP- Inte de han redan dödat väl?

emve sa...

Det bästa på länge! Gud vad jag skrattade åt de här bilderna. Speciellt att han reser ragg... underbart. Go Mumin!

Miss Upsey Daisy sa...

Emve- Tufft va? ;-)

tant t sa...

Jag som hejade på Trollet... ;)

sarapirat sa...

näe inte dom förstås. dom som fortfarande lever och har gömt sig i skräck. kommer att samla mod.

Erika sa...

Gu vilken gulli katt! Jag är kär.

Turtlan sa...

På rå´m
Slå rå´m
Klå rå´m

( heter det rå´m....?)

S.W sa...

Åh, vad skönt med en uppdateringen. Tänkte på hårbollarna häromdagen, att det var väldigt länge sedan du skrev något. Så de är alltså på kollo?

Miss Upsey Daisy sa...

Tant T- Näe!
SaraP- Läskigt värre ju..
Erika- Gullig och IQ fiskmås....
Turtlan- Det heter så svar ja.
SW- Åh. Ingen fara. De är bara hos mina föräldrar lite. Ska hämtas hem igen om några veckor. De brukar vara där en stund på vintern när jag reser och en stund på sommaren :)