torsdag 20 januari 2011

För Första Gången.

Troligen somna själv hos pojkvännen. Han kommer senare. Märkligt det där. Jag sover varsom helst hursom helst . På tåg, med pojkvän, på buss, med katter, med barn, med kompisar, i tält, på vandrarhem, på hotell. En gång bodde jag hos en kompis i hennes etta under vardagsrumsbordet i fem veckor. Det enda som är svårt är att sova när jag vet att någon kommer hem senare. Till skillnad från att jag vet att personen inte kommer hem alls.

Oj. Såg jag ett par intresseflaggor vifta? Minsan!

Update: För er som också låg sömnlösa kan jag säga att det hela gick bra. Det kändes viktigt att delge. Åtminstone för intresseklubben.

8 kommentarer:

No-one sa...

Jag är likadan! Det är liksom det där väntet som håller en vaken tror jag.

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Tror det. Men märkligt att jag är så hoppsan hejsan annars?

Åsa sa...

Viftar OCH antecknar!

Miss Upsey Daisy sa...

flicka-skönt. Dig kan man lita på!

Den tjocke konsulten sa...

Karaktärsbyggande på ett mycket intressantare sätt än i någon TV-serie!

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- Ha ha.. när börjar DU blogga förresten?

LabHäxan sa...

Jag är också "sån". När jag vet att Jo ska komma hem senare och jag har lagt mig för att sova, så sover jag så lätt så lätt.

Miss Upsey Daisy sa...

Labhäxan- Samma lika.