fredag 27 augusti 2010

Spridda skurar.

En vanlig fredag har man (och ska man).

Prata nagellack med Cecilia. Köpa lyxljus. Bli lovad en retorikkurs av Fallskärmsjägaren. Maila med Polly. Planera bloggträff. Men även köpa mascara. Bli inbjuden till fin fest i Stockholm. Fått fina Barcelona-tips av Fallskärmsjägaren. Fått fina Barcelona-tips av kollega i Stockholm. Bestämma sig för att se Moneybrother . Träna. Äta libanesiskt med närmast sörjande. Möta upp en kompis från USA som man inte sett på nästan åtta år. Dricka rosévin och vägra höst en stund. Blunda för regnet och tänka sol inombords.

Jobbat? Jo, jag har jobbat också.

7 kommentarer:

anna sa...

inte illa! lyxljus, det måste köpas. känns som en viktig höstgrej.

No-one sa...

Superwoman!

Solstrålen sa...

Verkar som en tuff dag. Lite som grabbarna i Chilegruvan va?

Missy sa...

Det låter som en alldeles strålande fredag. Kram :-)

Cecilia sa...

Jag gillar att vara din nagellackskonsult! Och så tycker jag att vi måste ses när du är i Sthlm. (Och när jag är i Gbg såklart.)

Turtlan sa...

Ja på fredagar kan det bli en blandning av jobb och annat där på jobbet.
Annat är att planera helgen, kolla av diverse, boka teaterbiljetter och sen ett & annat telefonsamtal som inte är jobbsamtal.

Men jag har nog gjort lika mycket jobb idag ändå trots diverse annat.

Simultan kanske?

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Lukta gott är A och O.
Alexia- ;-)
Solstrålen- Fy.
Missy- Fin-fredag.
Cecilia- Det planerar jag. Båda :)
Turtlan- Simultan alla gånger.