tisdag 10 augusti 2010

Fina Fisken.

Små och stora saker som gör mig glad just nu.

1. Biljetten till Way Out West såklart. Inte bara biljetten som sådan utan att jag vet att givaren har mycket att tänka på. Och ändå tänkte på mig. Det är en lisa för själen det.
2. Att Fallskärmsjägaren är tillbaka efter semestern. Det är fint att ha en bra chef. Och en glad chef med ny fin bil dessutom. Nu ska motorcykeln säljas har jag hört.
3. Min nya dator. Den har Photo Booth. Jag producerar mer eller mindre snygga kort på mig. Oftast mindre. Men vad gör det så länge man har kul.
4. Min killkompis kommer hit i september på kurs och hittar nog tid för en öl. Det är fint att bli prioriterad.
5. Jag ska till Barcelona i september. Därför är sommaren inte riktigt slut än.
6. Fotokursen i oktober. Say No More.
7. Att det är så kul att blogga men även att det finns så många bra bloggar där ute. Men även att folk är snälla mot varandra i min lilla del av internet. En bra hörna.
8. Att jag får väldigt mycket saker ur händerna för tillfället. Både privat och jobbmässigt.
9. Jag har precis upptäckt halloumi. Det är godare än kräm och kräm som är så gott!
10. Jag har ingen tia men nio punkter är inte kattskit det heller.

7 kommentarer:

Selma sa...

Jag måste kolla om fotokursanmälningen från i våras där det blev fullt gäller för hösten. Bra med en påminnelse.

Miss Upsey Daisy sa...

Selma- Toppen!

Anne sa...

åh. way out west. liiite avundsjuk.

No-one sa...

En massa kul grejjer ju! Men bäst gillar jag din nya dator. Och halloumi. Båda är beroendeframkallande.

Mange sa...

11. Du har gått o blitt med Mac för böfveln!

Miss Upsey Daisy sa...

Anne- Jätteskoj.
Alexia- Min egen lilla bebis! ;)
Mange- Oh! Glömde. FÖRLÅT!!

Jenny sa...

Jädrar vilken bra lista! Och lång också! Ska hålla utkik efter dig på lördag på WOW! kram