onsdag 4 augusti 2010

Relationer.

Är verkligen inte enkelt. Det ska gudarna veta. Ändå fick jag ett mindre utbrott när Mac som tidigare blivit presenterad för Internets Underbara Värld och gillat läget plötsligt ändrade sig och berättade:
"Jag har tröttnat på Internet. Vill.Inte.Koppla.Upp.Mig. Skit på dig!"

Jag lirkade i fem minuter. Sedan använde jag mig av Mycket Starka Verbala Uttryck. Slog ihop datorn och städade/tjurade i en halvtimme.

Se på fan.

Sedan fungerade Internets Underbara Värld igen.

4 kommentarer:

Selma sa...

Ibland kan det vara det som krävs. Stäng ner - starta om. Tänk om det gick att lösa fler problem på det sättet.

Miss Upsey Daisy sa...

Selma- Jag tror på det. Alltid. ;-)

Den tjocke konsulten sa...

Ur figur, OSX, Windows, Linux BSD, wahtever = ungefär lika mycket/litet problem med allihop och 99% av dagens it-problem mberor av SBT och detta oavsett nivå på användaren!

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- Bara en enorm frustration. Men bara att lära sig alla knep..