söndag 29 augusti 2010

Lånad lista.

10 FAVORITER
Färg: blå
Mat: getost.hummus.persika
Band: Groove Armada.
Film: Lost in Translation
Bok: De små tingens gud. Arundhati Roy.
Sport: Spinning.
Årstid: Sommar.
Veckodag: Alla dagar men torsdagar är fina.
Glassmak: Choklad ialla dess former.
Tid på dygnet: Mellan 21-22 tror jag.

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Glad som vanligt.
Smak: Äpple..
Kläder: Slapparsöndag med stickad klänning och strumpbyxa.
Bakgrund: Melissa Horn.
Nagellack: Malva marinblå.
Tid: 13.45
Omgivning: Lägenhet.
Irritationsobjekt: Fånig förkylning.

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina nära vänner: Yes. Eller något ditåt.
Brutit mot lagen: Ja.
Blivit arresterad: Nej.
Badat naken: Inte. Men borde jag?
Varit med på tv: Ja.
Kysst någon du inte känner: He he.

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: Jenny.Sara. Laila.Samt en handfull till.
Du tycker om: Alla jag umgås med annars skulle jag inte umgås.
Du inte gillar: Energitjuvar.

2 VAL
Kaffe eller te: Kaffe.
Vår eller höst: Höst.

1 ÖNSKAN:
Komma i mål med mina projekt.

Lånad av Cecilia. Tack.Tack.

9 kommentarer:

anna sa...

groove armada, o ja! lånar lista.

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Vassego!

Den tjocke konsulten sa...

Ta det svåraste projektet först

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- Jag har flera projekt. Vissa kan "mätas" och andra inte. Men jag har valt ut de viktigaste med deadline vid nyår.

Elisabeth sa...

Glad som vanligt, låter underbart. Och energitjuvar är verkligen sämst. Håller med om torsdagar (fina fredagen ligger framför - så tänker jag - hur tänkte du?).

Spader Madame sa...

Tänker också låna - om jag kör igång igen! PUSS!

Just ja, jag gillar dig skarpt! Visste att det var något som låg och gnagde i informationsflödet...

Miss Upsey Daisy sa...

Elisabeth- Exakt så tänkte jag. Då har man allt skoj framför sig :)
Spader- Tack! Jag gillar dig med. Såklart.

Natalie sa...

Håller med om mycket! Bland annat: hummus, Lost in Translation, sommar, chokladglass och dygnstiden.. :)

Miss Upsey Daisy sa...

Nathalie- Great Minds Think Alike!