måndag 23 augusti 2010

På en bodypumpklass i Göteborg.

Man säger ju att utseendet inte ska ha någon som helst betydelse.
Inte något som betyder något för en när man är vuxen.
Fast jag ska ändå säga att idag insåg jag att det inte är riktigt så.
När bodypump-instruktören vrålade "plankan" i mitt öra.
Poängterade att man skulle skynda sig och inte såsa.
Precis då insåg jag att den enda anledningen att jag lät honom leva.
Var att han faktiskt är ganska söt och det räddade honom idag.
Mitt låga blodsocker är inget man skojar bort. Tro mig.

4 kommentarer:

S.W sa...

Kallade han dig för plankan? Vem gör nåt sånt? *uppriktigt förfärad*

Miss Upsey Daisy sa...

S.W- Förlåt. Jag är otydlig. "Plankan" är en statisk magövning. Du vet när man står på armbågarna med tårna i backen?

Katarina sa...

Tänk att de vågar! Just på bodypump där man har en massa tunga och bra saker att klippa till elaka instruktörer med. ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Jag var trött och slarvade därför. Han hade rätt att påpeka men ändå.... ;-)