onsdag 18 augusti 2010

One Small Step For Mankind.

Förra veckan hände en grej som visserligen har hänt förut. Men till skillnad från alla gånger tidigare föll plötsligt sista pusselbiten på plats och något som både varit både fantastiskt härligt och rena rama helvetet blev plötsligt bara något okej. Jag har länge trott att jag suttit med pusselbiten i min hand men inte varit helt säker.

Nu vet jag.

Det här är ett högst privat inlägg och jag är väldigt diffus. Skriver sällan sådana här inlägg men ibland kommer Riktiga Livet mellan och då blir det så. Det enda ni behöver veta är att jag är glad.

16 kommentarer:

Turtlan sa...

Spännande och tänk så nyfiken jag blir.
En sann cliffhanger när Du skriver så här....

Roligt att pusselbiten passade!
Hoppas att nästa bit också passar.

Vi får veta sen va....?

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Faktiskt inte. Men att du gärna får vara glad för min skull? :)

Frida sa...

är du glad så är jag glad!

Miss Upsey Daisy sa...

Frida- Jag är glad. Och lugn framför allt.

Solrosfrö sa...

Härligt när saker klarnar. Jag är glad för din skull ;)

Spader Madame sa...

Esset och Spader meddelar härmed att glad är bra. Glad är superbra!

Peter Madison sa...

Åhå, spännande!

Ser fram mot fler privata inlägg...;)

Tesa sa...

Låter gött att det löst sig till din fördel oavsett, och att du är nöjd med det. Det är faktiskt huvudsaken! :)

Cecilia sa...

Så spännande! Jag är ju alltid nyfiken, men nu nöjer jag mig med att vara glad för din skull. Ska inte tvinga dig att berätta ...

anna sa...

men vad skönt att veta! alltid bra med pusselbitar som sätter sig på plats. och lugn låter bra, lugn är aldrig fel...

Selma sa...

Glad är bra!

No-one sa...

HURRAAAA! :D

Den tjocke konsulten sa...

Veckans krypto, låter som en relationsgrej och är du glad så är läsarna glada :)

karro sa...

låter ju hur bäst som helst!

Ingentingela sa...

Åh, låter ju fasligt intressant men som sagt det är inte alltid man vill föra fram allt i ljuset så jag sällar mig till skaran, är glad för att du är glad.

Miss Upsey Daisy sa...

Fröet- Verkligen. Och tack.
Spader- Glad & lugn är bra.
Peter- Kommer säkert i sinom tid.
Tesa- Väldigt nöjd. Det är fint.
Cecilia- Ingen stor sak för mänskligheten men för mig ;-)
Fru A- Lugnet var välbehövligt.
Selma- Finast!
Alexia- ;-)
DTK- Har sällan krypto men ibland så. Kan inte vara för personlig här tyvärr.
Karro- Absolut.
Ingetingela- Tack rara.