måndag 16 februari 2009

Till Mr Epo.

9 kommentarer:

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Skräm mig inte sådär! Tänk på att varna känsliga läsare innan du lägger upp sådana bilder...

Anonym sa...

Om Heddan fortfarande är sjuk så blir det Teletubbies marathon imorgon för att hylla denne omslagspojke...

Jenny sa...

de är scary de där.

Miss Upsey Daisy sa...

Miss E- Han heter Tinky Winky så det så.

Mr Epo- Jag kunde ta med katterna och joina kanske?

Jenny- Jag tror de drogar det tror jag.

Plastfarfar sa...

Tagit del men ej förstått.

Anonym sa...

Tubbies för Heddan, Post-it för Miss UD? ...å så säger dom att jag inte vet vad tjejer vill ha? Återkommer med lösningen på kattfrågan.

Miss Upsey Daisy sa...

Plastfarfar- Det gör oss två.

Mr Epo- Vi är enkla visst är vi!

Polly sa...

Tinky Winky är, vad jag förstått, en homosexuell tubbie. Det är därför han är lila och har handväska. Och trekantsantenn. Det fick jag lära mig när grisen var liten och jag tvingades se dessa menlösa figurer gång på gång. Jag är oerhört tacksam att tubbietiden är över för min del.

Miss Upsey Daisy sa...

Polly- Jag såg min första show i söndags. Det lär komma flera framöver.. You can run but you cant hide..