tisdag 17 februari 2009

Jag fick biljettter!!!


19 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

Congrats, my lady! It´s going to be fab:-)

Tess sa...

Way to go, girl!!!

Jo sa...

Hurra, Hurra! :D

LabHäxan sa...

Grattis!! Har stått i kön på internet hur länge som helst!! Några erövrings tips?

Anonym sa...

Grattis!

Innebär detta att du kommer att ockupera stereon med Madonna morgon, middag och kväll hemmavid med start i dag tom augusti? Det tycker jag, så att du, katterna och ffa B kommer i rätt stämning...

emster sa...

Tjoho! Grattis!

Laila och Johan sa...

Hurra hurra hurra!!

Katinka sa...

Grattis!! Kul att du fick biljetter! Var det svårt?

Evalinn sa...

Åh vad kul, grattis grattis! :-D

Sincerely Johanna sa...

Du har så många kommentarer på dina inlägg numera att jag helt kommer av mig att kommentera. Men jag läser fortfarande miss ud, bara så du vet ;-)

Jenny sa...

You go girl! Söstra mi lyckades också.

Tesa sa...

Grattis, vad roligt! :)

Susanne och Pebbels sa...

GRAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTIS!!!!!!!

Fan vad kul!!!!!


KRAM

Miss Upsey Daisy sa...

BB- Tackar & bockar.

Tess- :D

Jo- HippHipp!

Lahäxen- Se det andra inlägget. Jag är kass..

Mr Epo- Något ditåt...

Emster- *gör vågen*

Loppis- Så jäkla bra!

Katinka- Jepp!

Evalinn- Hurra igen!

Johanna- Men jag svarar ju på alla! Fortsätt att kommentera :D

Jenny- Vi är så bra helt enkelt.

Tesa- En rolig sak helt enkelt.

DaT- Toppen! kram

Anonym sa...

Grattis!

Miss Upsey Daisy sa...

DTK- :D

Enannan sa...

Inget distansdeppande för oss - jag har också biljett!!! Vi kan väl vinka till varandra??

No-one sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!

Jag lyckades inte få tag i några :(

Miss Upsey Daisy sa...

Enannan- Klart vi vinkar!

Pixlexia- Det var inte lätt. Utan min kollega hade det inte fungerat.