tisdag 17 februari 2009

Sagan om Madonnabiljetterna.

Klockan nio imorse släppte de Madonnabiljetterna. Klockan nio loggade jag och min kollega in på Ticnet. Föreställningen kan börja. Den är rätt kort och handlingen är inte så komplicerad.

9.10 hade hon fått sina biljetter - Jag köade för att komma in på hemsidan.
9.11 hade hon loggat ut - Jag köade för att komma in på hemsidan.
9.20 köpte hon biljetter till mig- Jag köade för att komma in på hemsidan
9.21 hade hon loggat ut- Jag köade för att komma in på hemsidan
9.30 kollade hon ifall hon kunde köpa mer biljetter vilket hon kunde- Jag släckte ner min bild för att jag bara köade för att komma in på hemsidan.

7 kommentarer:

Camilla sa...

men grattis!! :)

du måste nog börja prata lite snällare med och om din dator. eller också är det ticnet du har nåt otalt med...

Jenny sa...

men! mobbar ticnet dig?!

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Min dator är dödens lammunge.

Jenny- Nått är det iallafall.

emster sa...

Åh vilken fin historia! Men visst var det lite dyra plåtar?

Miss Upsey Daisy sa...

Emster- Du det var inte gratis så att säga..

Sincerely Johanna sa...

Vilken tur att du äntligen fick biljetter. Själv avskyr jag Madonna. Tur jag kan "välja" att slippa gå på konserten.

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- Avskyr du Madonna?