lördag 7 februari 2009

16 maj 2009.

Det blir varvet i år igen.

Jag och 53 592 andra personer.

13 kommentarer:

yllet sa...

HurtoSpurto!! Själv tänkte jag _gå_ Blodomloppet! :)
Fast jag tänkte PRECIS alldeles NYSS på löpning och min pulsklocka!! Precis nyss alltså! Scary nästan!!

Miss Upsey Daisy sa...

Yllet- Äh då. Jag har sprungit innan och är uthållig men inte snabb. Jag tycker du är duktig du med :D

Jenny sa...

imponerande! det är ju långt, menar jag.

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny- Mmm. Men inte lika jävligt som Lidingöloppet..

Anonym sa...

Det ÄR en grym känsla när man går i mål men jag lär inte göra om det under överskådlig framtid.

Miss Upsey Daisy sa...

Den tjocke.... - Visst är det så. Jag blir väldigt gråtfärdig ( surprise då... ) men samtidigt stolt!

Aidaho sa...

för en annan ickegötare - är det här "varvet" arbetsplatsrelaterat? Ni verkar ha så mycket skoj för er, där på kusten..;)

Anonym sa...

Heja!

Miss Upsey Daisy sa...

Aidaho- Faktiskt inte. Jag springer själv.

Maria- Nu är det träna som gäller.

karro sa...

vi kommer få det trångt!

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Armbågarna..

Laila och Johan sa...

bra!! då vet jag vem jag ska ta rygg på... som om jag skulle kunna hänga på dig... in my dreams liksom. Just nu gör jag verkligen mitt bästa för att INTE komma i form.... suck

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Du anar inte hur sakta jag spinger...