onsdag 4 februari 2009

Oväntat besök.

Det håller på att byggas och grejas på våningen ovanför. Man märker av det rätt väl för det låter. Mycket. Vi klurar lite på vad de exakt pysslar med. Någon kollega är fullständigt övertygad om att de bowlar. -Jag hör kloten rulla meddelar hon och himlar lite med ögonen. Själv är jag övertygad om att jag kommer få oväntat besök. Inte för att vi dricker Gevalia men ser ändå framför mig att det snart rasar ner en man i huvudet på mig. Vilket upplägg för ett blogginlägg det vore. Det vore värt lite huvudvärk minsan.

8 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Väntar med spänning på det blogginlägget!!

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- De verkar ha lugnat ner sig lite.. ingen man i sikte i mitt tak!

emster sa...

Inte bara ett blogginlägg - en hel bok minsann!

Katinka sa...

Ja, klart värt det hade det varit om du fick en man över dig. Snygg dessutom ju.

C. Meow sa...

Kan du lova att det följer med bilder till det inlägget :D ... Helst om han är snygg

Anonym sa...

Vad spännande!

Enannan sa...

Sjukt roligt :D Du verkar ha en så intressant arbetsplats!

Miss Upsey Daisy sa...

Emster- Jupp. En hel bok om mannen som ramlade ner..

Katinka- Man får hoppas!

Camilla- Han måste bara ramla ner först

Maria- :D

Enannan- Jodå.Det händer.