onsdag 18 februari 2009

Jo det är så att...

..jobba med män innebär rätta raka puckar. ..

9 kommentarer:

LabHäxan sa...

Ja men är inte det väldigt bra?! Då vet man vad som gäller.. Jag jobbar med bara kvinnor.. kan vara lite lätt påfrestande ibland *suck*

Miss Upsey Daisy sa...

Labhäxan- Det är det nog. Ibland blir man bara förvånad.. för det är både ris och ros som dyker upp ..

Katinka sa...

Visst är det så! Jag jobbar med några män och när jag har fel slår de helt enkelt ner mig...

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Jag med. En rejäl smäll i magen så förstår de sin plats.

Annie - PD sa...

Visst är det så! I like it!! :D

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Det är nog rätt bra ändå.

Tess sa...

Och dessa raka puckar uppskattar jag VARJE dag.

No-one sa...

Tell me all about it ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Tess- Jo ibland så.

Pixlexia- Hjälm tar jag på nu som då..