onsdag 18 februari 2009

Hej löpband!

8 km. Det är bara masa sig upp från soffan.

10 kommentarer:

Fru Choklad sa...

Själv tänkte jag klämma 1 mil på träningscykeln.... Jepp upp ur soffan hoppar vi glatt.

Camilla sa...

du är sjukt duktig!! heja heja!

karro sa...

heja heja!

emve sa...

Woho! Heja!

Jag gick en två-timmars promenad idag, det får räcka.

Anonym sa...

ähhh, lite marinerade heta skaldjur med pasta toppat med en creme brulee på Sjöbaren i Haga känns mycket mer livsbejakande en kväll som denna ;-)

Laila och Johan sa...

8 km... på löpband.. hur gör du??

Jo sa...

Lite galen är du allt. Det är ju snö ute. Då får man sitta inne i soffan med en kopp te. Så är reglerna. Men du väljer att springa 8 km... ;)

Duktig är du också, dvs inte bara galen..

Sincerely Johanna sa...

Usch nu får jag ångest igen. Så fort mina nya löparskor ska jag också börja springa ingen. Kan det inte ta och bli vår snart.

Linda K sa...

är de tinte vansinnigt tråkigt att springa så långt på band?

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Vi är bra!

Camilla- :D

Karro- Heja på mig!

Em- Det är bra det med :D

Fröken C- Point taken ;D

Loppis- Det går rätt bra ändå.

Jo- Vädret är inte så utomhuslöpningsvänligt..

Johanna- Håller med.

LindaK- Nej. Faktiskt inte. Med musik och tv så är det rätt skönt. Sedan gör man det inte fem dagar i veckan men att ge sig ut vid åtta på kvällen och springa i mörkret är inte min grej...