torsdag 6 november 2008

Sur-mupp.

Köksrenoveringen gör spännade saker med mitt humör. Spännade på ett dåligt sätt. Jag blir väldigt lättretlig och på grymt dåligt humör. Lite nu som då får jag för mig att jag ogillar hela världen. I klartext är alla dumma. Nu ska ingen gå och bli ledsen här för jag brukar inkludera mig själv i den här gruppen också. Men då är det bara att ta ett djupt andetag och inse att det är tjugotalet pappåsar i hallen, alla pryttlar på köksbordet ( som då står i hallen) samt micron i vardagsrummet som jag ska ställa till svars för det här. Alla är inte dumma. Det är bara lite tokigt tänkt av mig.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Puh. Blev orolig där en sväng.

Miss Upsey Daisy sa...

Pär- Jag förstår att du blev orolig ;-)

C. Meow sa...

Håll ut ... Det kommer bli jättefint! Jätte, jättefint! Folk kommer att avundas er och bli surmuppar över sina egna fula, sunkiga kök. Snart ...

Anonym sa...

Ojoj, låter som stora saker på g.

Sockersug + magsjuk + humör-svängningar = ?

Förväntar mig fler hälsorapporter framöver.

Tesa sa...

För dig som är så ordningssam av dig förstår jag att det här måste vara mer påfrestande än önskvärt just nu!
Men det blir sååå bra när det blir klart.
Så du får vara lite småsur om du vill. :)

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Jag blir verkligen knasig av att allt är upp och ner. Bara att hålla ut!

Mr Epo- Sockersug och humörsvängningar finns liksom alltid... Kräka möjligen inte. Men det är inga bullar på G. Tro mig!

Tesa- Vad bra!

stella sweden sa...

Ja veet hur du haret o det är väldigt irriterande när saker helt plötsligt måste byta plats...jag har inte fått mina skåpluckor än eller lådor till bestick...de är helt pucko!
O de jag beställt är i grå ASK! Fattar de inget? Att vi vill de ska fixa allt på en dag? Nääää!

;)

Fröken Reko sa...

Trist! Men det kommer bli bättre!

//Eva(linn)

Miss Upsey Daisy sa...

Stella- Allt är bara kaos. Vill ha ordning ju....

Fr Reko- En ny blogg? Trevlig!

Anonym sa...

Viist är det rörigt och irriterande men det är okej att vara det också. När allt är klart kommer du njuta som tusan. Lovar ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Det kommer jag. Jag vet ju om att det är så här jag blir. Men det rör sig om ett par tre veckor till hoppas jag.

Enannan sa...

Köksrenovering HAR den effekten. Lovar, det går över.

Miss Upsey Daisy sa...

Enannan- Hoppas det. Jag isolerar mig i soffan just nu ;-)