lördag 29 november 2008

Anyone out there?


Någon som vill skåla med mig ikväll?

18 kommentarer:

Annie - PD sa...

Jaa! Skål!!! Jag dricker det här vinet som jag tidgare tipsat om.

http://enteranniesworld.blogspot.com/2008/11/ett-halleluja-moment.html


Den tidigare tomma vinkällaren börjar likna något nu ;)
Skål bästa du! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Jag har druckit TVÅ glas vin och känner mig rätt glad i hatten. Hur mycket drack du och jag .....? Fler än två iallafall!

Oh. Den fina vinkällaren.

Skål tillbaka :-)

Annie - PD sa...

Hmm, ett och ett halvt. Men det är stooora glas ;D Och glögg som inledning... ;)Glad i hatten som sagt!

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- Ingen glögg som inledning men som sagt var du .. du leder ju! ;-)

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Skål Miss UD! Jag fyllde ett IKEA-vinglas med vin till hälften och nu sitter jag här och har vilda diskussioner med mig själv.

Skål på dig!

Miss Upsey Daisy sa...

Miss E- Men du är ju klokare än klokast så det blir säkert bra!

SKÅL!

Enannan sa...

Skål!

Miss Upsey Daisy sa...

Enannan- Skål tillbaka!

Anonym sa...

Skål!

(I nyktert tillstånd visserligen, men säg inget till nån...)

Miss Upsey Daisy sa...

Pär- Inte ett ord! ;-)

karro sa...

skål! här är det fest! kom hit!

Sincerely Johanna sa...

Skål, dock inget vin för mig idag, det blev en del i går kväll och jag vill gärna ha några hjärnceller kvar.

Jo sa...

Skål! Vi sitter o är alldeles sömniga av all kamin-värme, men tyvärr inget vin här. :)

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Lite långt men jag gör mitt bästa!

Johanna- Förstår. Här blev det två små glas..

Jo- Kaminvärme är gott nog :-)

Anonym sa...

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Skål! :-)

Fru Choklad sa...

Ja är lite efter och skålar dessutom i te, men visar i alla fall min goda vilja!
SKÅÅÅÅL.

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad-Tack rara!