fredag 14 november 2008

Helgens Agenda.

Efter att hållt lite enkel utbildning och stissat upp mig över det känner jag mig rätt urtblåst i skallen. Inte för att det är någon skillnad mot normalstatus men ändå. Man kan väl låtsas.

Fredag- Vän från Strömstad tittar förbi. Hon har precis meddelat status bakfull. Någon form av After Work kommer att följa. Själv kan jag misstänka att ett glas vin kan få mig att tala i tungor.

Lördag- Mot Karlstad för tjejhelg. Tåget avgår 8.10. Just nu känns det väldigt tidigt. Osäker på agendan men satsar på shopping, kika på Universitet och utgång.

Söndag- Brunch och hemfärd.

Och ni då?

13 kommentarer:

Tess sa...

Jag skulle vilja åka till en viss "förort" till Karlstad och klippa mig...

Men av det blir det inte.

Ikväll ska jag äta färsk kofilé. Det ser jag helt klart fram emot. Det blir mest troligt Idol på TV. Jag har tänkt mig hinna rida Slaufa också, helst innan det blir mörkt som i en kolsäck.

I övrigt har jag nog inte så jättemycket inplanerat förutom ett okänt antal timmar hos hästarna, men det hör ju liksom till och behöver knappt nämnas...

Turtlan sa...

Välkommen till denna eminenta stad då!

Jag ska se till så röda mattan finns på station när tåget anländer *L*

Turtlan

Sincerely Johanna sa...

Plugg för hela slanten, brunch imorgon och så lite god mat på det. Ha en trevlig helg fröken.

Peter Madison sa...

Jag ska på disco! Häpp!

Jobbet fyller 1 år idag och ska ha kaffedisco. Massa kaffedrinkar å sånt. Mumma!

En och annan öl slinker säkert ner också...:)

Spader Madame sa...

Äntligen! Om jag inte har koll på vad en storstadtjej gör en helg kan jag bli "lusig"! Själv väntar jag på Esset, sedan kan allting hända! KRAM!!

Laila och Johan sa...

ååh... karlstad... Hälsa min Lila när ni är på Universitetet.. ;) Ha en härlig helg! Jag ska deppa vid telefonen men först bokprovning med guitar hero och imorgon ska en pingla och jag rädda varandra från depp och ensamhet. Kraaam

Enannan sa...

Lattjo! Kul med festplaner. Själv väntar en STOR fest imorgon med ABBA-tema. Har räknat ner i veckor...
Ikväll blir det lugnt. Lillkillen har annonserat att det är Barda-mys som gäller.

stella sweden sa...

...skulle egentligen velat åka till Kungsan o pröva isen men jobbar! Shiiit m andra ord...

O vi har inge tåg på den härlillajävla ööön så de blir isf till o ta traktorfärjan eller flyge!

Polly sa...

Jag ska precis ner i tvättstugan och hämta det sista av sex maskiners tvätt. Glammigt värre!

Anonym sa...

Katter, båt, mat, film och massa godis :-)

Annie - PD sa...

Hoppas du hade en toppenbra helg tjejferre och allt :D
kram

Missy sa...

Men kom hem dårå!

Miss Upsey Daisy sa...

Tess- Jag förstår. Det ska bli kul att ses till jul!

Turtlan- Var var du? ;-)

Johanna- Härligt med det sociala avbrotten när man pluggar!

Peter- Disco. Inte illa!

Essethelg- Det bästa!

Loppis- Såg inte så många lila...

Enannan-Bardamys?

Stella- Hänga med kusinen?

Polly- A dirty job?

Maria- Perfekt!

Annie- Toppenhelg.

Missy- Hemma!