tisdag 25 november 2008

Inbjudan.

Jag har fått lite extra hjälp nu i sillyseason och idag bjöd jag och Fallskärmsjägaren med henne på julfesten nästnästa vecka.

-Julfest?
-Precis. Amerikanskt tema i år. Men fråga miss UD för hon håller i trådarna.
-Jepp. Amerikanskt tema. Innan var det indiskt och sedemera mexikanskt.
-Våra julfester är...
-.. de är man skulle inte kunna tro att vi bara är tio på kontoret. Vi hörs!
-Vi sjunger ganska mycket gör vi.
-Ibland går vi och printar nya sånghäften mitt under sittningen.
-Just det. Ibland står vi på bordet och sjunger för att kunna nå ut bättre.
- Sådana är våra julfester skulle man kunna säga.
-Vill du komma?

8 kommentarer:

Spader Madame sa...

Jag skulle komma direkt! Eller det tror jag i alla fall...kanske eftersom jag tror att jag känner er...För stå på bord och sjunga måste vara den ultimata julfesten! YUP! När är det dags?

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Den 11 december!

maria sa...

haha! får jag komma?!?! jag är rätt trevlig snäll och lite söt!

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Skicka in en ansökan ;-)

Tess sa...

Det låter som en jätteroligt julfest! Jag tror inte att vi kommer att stå på borden och sjunga på Ålandresan.

Åtminstone hoppas jag verkligen att vi inte gör det...

Miss Upsey Daisy sa...

Tess- Tio människor som vill synas och höras gärna på samma gång. Det är rätt livat...

Fru Choklad sa...

Jag säger som Spader. Jag skulle komma direkt! Låter hur kul som helst. Stå på bordet och sjunga låter skoj. Hoppas att ni får lika kul som ni brukar ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Hoppar jag med! Men det tror jag.