söndag 16 mars 2008

Ynklig.

Vin blev det igår så att det räckte och blev över....

10 kommentarer:

Annie - PD sa...

Hehe, och vi som hade vinbrist! Jag skulle ha kommit över och räddat dig :D
kramen!

Miss Upsey Daisy sa...

Du hade varit såååå välkommen att rädda mig. kramen!

Blygisens betraktelser sa...

Hehehe...åååå jag lider med dig!

Kram på dig och snart ahr det gått över...

Peter Madison sa...

stackers...*klappar på*

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisen- tack... jag har varit ynklig HEEELA dagen..

Peter- mmm stackars mig..

Blygisens betraktelser sa...

Uj uj uj ...då blir det inget glas rött till middagen idag då? hihi....förlååååååt miss UD!

Nä som sagt, imorgon känns det bättre! O jag måste gå o hämta ett glas vtten själv nu bara för det..

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisen- hoppar vin till middagen..... det finns inget kvar..heller för den delen.

Tesa sa...

Usch, man blir verkligen ynklig. Fast jag skulle nog ha nöjt mig med vin i fredags. Istället blev det drinkar och alldeles för många.

Jo sa...

Ujuj.. Hoppas att det har gått över och att du sover gott nu! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- vet hur det känns.. vet VERKLIGEN hur det känns.....

Jo- sov sådär.. dessa katter...