onsdag 19 mars 2008

Under Resan III.

Håll ögonen öppna efter fartkameror!

8 kommentarer:

Turtlan sa...

Farligt Sunne till Fagerås Du bruden! Farligt!!!!

Skönt höra att Du är hemmma.
Hann inte iväg med fikakorgen pga jobbstrul.... kanske till hemresan?

Ha en härlig helg med brudarna!

Turtlan

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- vi ska ha det härligt idag och sedan ska jag försöka träffa en hel hoper kompisar som har återvänt hem för helgen. Läsa böcker och promenera också..

Hoppas du har ledigt du med?

Smartasmia sa...

Ahh..sorry att jag missat din reseberättelse! Fast nu är jag här:-) Japp - håll till höger, undvik blåvita bilar, fartkameror och drumlar i andra bilar. Kör försiktigt och kom fram helochfin. Kramen

Miss Upsey Daisy sa...

Smartasmia-framme hel och ren! Farbror polisen lyste med sin frånvaro.. Det tackar vi för ... dyrt kan de bli annars...

Annie - PD sa...

Åh, ha en riktigt härlig helg nu :D
kraaaaaaaaaaaaaaam fina du!!

Miss Upsey Daisy sa...

Annie- det ska jag ha.. du med! kraaam!

Blygisens betraktelser sa...

Jag vill också önska dig/er en riktigt skön helg!

Jag förstår oron du kände inför att behöva köra långt just under påskhelgen. Ryyyyyyyyys! Kör ordentligt på hemvägen också.

/En som inte heller tycker det är det glassigaste som finns att behöva köra långt under påskhelgen. Blääää!

j sa...

jag önskar dej en jättefin och trevlig påsk som blir något alldeles äggstra (förlåt för jobbigt äggskämt, men det är ju trots allt påsk)

:)