lördag 22 mars 2008

Ho Ho!

Nån hemma eller har heeela bloggvärlden tagit påsklov?

15 kommentarer:

Peter Madison sa...

Hoho....jag e hemma och på väg att återuppstå. Näsan snorar och hjärnan kokar. Jag är sjuuuvk.

Ska det lidas så ska det...snart är det över...:)

Linda K sa...

jag säger detsamma :O

Turtlan sa...

Nej då, jag är hemma mellan mina påskhelgsnattjobbpass. Dagsovare är mitt nya namn. Sitter och väntar på besök av två påskkärringar. ( på 3 & 6 år...) Skulle vara här efter kl16.... jo det är EFTER kl 16 nu.... :-)

Trist höra att Du Peter är SJUK! Ta en stor whiskey, det lär hjälpa....?

Ha det så gott på landet Miss UD!

Blygisens betraktelser sa...

Jag har precis ätit en brak-påsk-lunch som dragit ut på tiden. Innan jag hamnar i mat-koma surfar jag förstås runt lite...

Så-hoo hooo- I´m here!

Hoppas du har det gött där du är. Skönt att pojkvännen närmar sig Sverige!

Kram.

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- stackars dig som är sjuk. Är det en manlig förkylning eller influensan som drabbat dig?

LindaK- skönt att se att det finns fler :-)

Turtlan- Jag har det bra på landet men just nu känner jag att det har blivit tillräckligt med landet för mig. Ordet vi söker RASTLÖS!

Blygisen- pojkvännen har anlänt till sitt skåneland så nu är vi iallafall i samma land. Vi ses nog imorgon tror jag....

Tesa sa...

Ho ho! Ingen semester från bloggarna här inte.

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- du har varit med heela påsken !

karro sa...

lov??? vad är det? kommer dock försvinna söndag-måndag då jag ska hem till la familja

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- jag har varit hemma i jättemånga dagar... imorgon bär det av till GBG igen...

Anonym sa...

Här händer det inte mycket alls. Men okej, jag är inte hemma. Är faktiskt hos mina föräldrar hela tre kvarter bort. Och här finns oxå internet:P

Peter Madison sa...

ehum...en manlig förkylning...*host host*

Turtlan sa...

Kan även kallas Lappsjuka....?

Ta det lugnt på vägen hemåt söderöver imorgon dag!
Antar att Du knappast fått tanka Ayogon än på påskresan? Gräsklipare är inte törstiga.

Miss Upsey Daisy sa...

Emma- mina föräldrar är 40 mil bort och här fanns internet som tur är!

Peter- oj! Nästan dödlig sjukdom då med andra ord...

Turtlan- tankar lilla gräsklipparen imorgon innan jag åker... men den är inte så törstig.

Mickan sa...

hehe de ser nog ut som de flesta har ite påskpause:)

Miss Upsey Daisy sa...

Mickan- yes. Paus i bloggvärlden!