måndag 10 mars 2008

Rubrik i DN torsdag- Hungriga tjänstemän åt upp kollega.

Nyss hemkommen från Sälen och väskorna ligger som ... tja.. välj ett lämligt ord för en knölig klädhög i hallen. Imorgon är det ompackning som gäller för turen går till ... whoopie Stockholm!
Där har jag ansvaret för en aktivitet för hela teamet och vad har jag gjort undrar den uppmärksamme läsaren. Jag har bokat bord på en resturang på Söder! * applåder *Det gjorde jag för hundra år sedan och därför ska morgondagen ägnas åt lite research för namnet har flugit sin kos. What a surprise!

2 kommentarer:

Turtlan sa...

Vi kanske stöter på varandra? Jag ska också till den staden imorgon på en liten kurs.
Upp i ottan och åka tåg.

...... många resturanger på Söder.....

Lycka till!

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- det kanske vi gör... häckar på Östermalm mest.

ses fredag!