lördag 23 februari 2008

Me myself and I.

Efter att ha rest tillsammans med Tess och inte varit ensam mer än 20 minuter på två veckor njuter jag av att gå runt och småpyssla i min ensamhet*. Den enda person jag ämnar att prata med live idag blir kassörskan på närlivsbutiken när jag köper mjölk (och godis till schlagern ikväll.) Om jag ser den men tippar på det. Jag behöver uppdatera mig lite eftersom jag varken sett eller hört någon schlagerlåt än.

*B har begett sig söderut för att ordna med försäljning av sin bil.

10 kommentarer:

Peter Madison sa...

åhå...godis å schlager alltså. Då gör vi gemensam sak då! :)

Miss Upsey Daisy sa...

.... när börjar spektaklet då? Kanske måste sätta lite fart om det ska bli schlager och godis för mig...

Tess sa...

Jag orkar inte ens åka ner till byn och köpa godis. Tror jag.


Förled mig ej i frestelse!!!

Miss Upsey Daisy sa...

Inled mig icke i frestelse ty riket är ditt och makten och härligheten i evighet.

Amen.

Jag ska ha godis!

Peter Madison sa...

Det blev glass för mig...uhh...för mycket glass....urk.
Kanske lite för mycket schlager också...dubbelurk.

Miss Upsey Daisy sa...

Jag säger bara.

Daim i oändlighet..

Peter Madison sa...

Det blev Texas Pecan....till oändligheten...

Miss Upsey Daisy sa...

Nån mår illa just nu.

Tess sa...

Jag nöjde mig med en kopp choklad. Hade ingen lust att åka till affären iklädd hästoverallen efter en dejt med hovslagarinnan i tre timmar...

Miss Upsey Daisy sa...

Klokt hälsar hon som tryckte i sig för mycket godis...