söndag 10 februari 2008

Forutom.

Alltsa. Forutom att jag inte ater ar allting bra! Imorgon ska vi ut och ga lite i djungeln med en guide. Vi hoppas pa att fa komma upp till vulkanen men det verkar vara stort omojligt. Tror att planen sedan blir att ta oss ut till andra kusten. Karibiska sidan var helt okej sa nu ar det stilla havskusten som galler. Ska vara helt annorlunda. Men vi stannar nog pa det stallet vi har valt ut. Avstanden ar inte sa lange men det tar verkligen en hel dag att forflytta sig och dar vi ar nu gar det bara grusvag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen att du mår bättre idag! Att kräkas i djungeln verkar inte så jättekul... Jag hoppas som sagt att du har kryat på dig!! Kram!

Ps: Inhemsk rom brukar döda de flesta bacillerna. En hutt varje morgon kanske? Ds

Peter Madison sa...

men hallååå...jag ligger efter och allt är trasigt här. Var är du? Och var du nu än är så ska du ha det bäst!

Lyllo!

Linda sa...

Jag hänger inte heller riktigt med.. var är du? Costa Rica månne? Krya på dig och ha det bäst!

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- en hutt varje dag hade varit nagot.

Peter- tack. Jag har det bast

Lirre- du gissade bra..