tisdag 19 februari 2008

Lokal guide.

Jag skrev ett inlagg for en tid sedan om min gamla kompis pa Facebook som jobbar for Kristna Fredsrorelsen. Hon har iallafall varit har sa jag mailade och fragde om hon hade nagra tips. Hon gav mig mailen till en person som hon hade kontakt med da far tio ar sedan.

Vi motte upp Victor igar. Lite nervost att satta sig i en bil och aka ivag pa sightseeing med en framling men det var ratt roligt. Eller inte bara ratt roligt. Skitkul var det. Vi akte till Cartago for att se pa en katolsk kyrka. Den var frack. Inte for att jag ar religos men jag tycker anda att kyrkor oftast ar valdigt vackra byggnader. Sa vi smet in for hogmassa och stod dar langst bak en stund tills dess att massan var slut. Det ar verkligen en annan syn pa religon har.

1 kommentar:

Miss Upsey Daisy sa...

Alltid kul med någon lokal förmåga..