fredag 29 februari 2008

Helgens Agenda.

Färden går söderut och ledordet är umgås.

Fredag- Det ska After Workas. Dock vore det bra om jag gick hem någolunda tidigt med vändade post och packade. Blir jag den första kvinnan i världshistorien som bara tog ett par öl och gick hem tidigt?

Lördag& Söndag- In Skåneland hela helgen. Förväntar mig umgänge i alla former och konstallationer. Det blir förresten premiär för mig att köra/åka nya bilen! In gräsklippare we åka all the way to skåneland!


Andra planer för helgen?

8 kommentarer:

Tesa sa...

Skåne minsann och i ny bil dessutom! Trevligt!

I mitt fall fotografering, promenader, jobba och...eh, ordet jag inte gillar lika mycket: städa.
Skulle nog hellre ta en tur till Skåne...

Miss Upsey Daisy sa...

Skåne i ny bil/gräsklippare!

Fota låter inte så illa. Du är ju superduktig! :-)

Andreas sa...

Tja, jag har ett antal ärenden på stan som måste fixas. Sen åker jag till Paris på söndag eftermiddag.

Miss Upsey Daisy sa...

Paris.

Vardag för dig men spännande för oss andra..

Peter Madison sa...

Min lägenhet har slummat igen. Jag är en slusk och måste ta tag i detta. NU. Så jag börjar med att städa. Imorgon mat och vin med goda vänner. Söndag är blank.

Miss Upsey Daisy sa...

Lite nytta lite nöje och lite blankt.

Låter bra i mina öron!

Jo sa...

Det blir båt, men ingen ö... Det får bli att åka hem till MoP istället när vi ändå "är i närheten". Hoppas att det blir skoj i Skåneland!

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- skåneland blir säkert bra. Det ska bli spännande att köra gräsklippare så långt....