torsdag 25 oktober 2007

Utmaning

Fick en utmaning på mitt bord av Rollx.

Åtta saker jag inte kommer att ge en chans.

1. Golf- Jag har inte tålamodet och det är en alldeles för dyr och tidskrävande sport.
2. BASE-jumping- Jag är grymt höjdrädd och hatar känlsan av att fall fritt. Jag har hoppat bungyjump två gånger. Det räcker.
3. Caving- Inte nog med att jag är rädd för höjder, jag har cellskräck också!
4. Poker- Jag skulle utgå ifrån att jag skulle förlora så varför?
5. Haggis- Inälvsmat kan inte vara gott. Dessutom är jag vegetarian. Nån annan får äta fårmagar.
6. Tjurfäkning- Jag har inget intresse av köpa en biljett för att kunna se djurplågeri. Tradition eller ej. Det suger.
7. Gråtande barn tavlor- Varför tror du barnen gråter? Jo för tavlorna är fula.
8. Bli fotade vid barnafödande- Man stannar vid huvudet. Det finns ett skäl till att barnen gråter när de kommer ut. Den färdvägen de tar bjuder ju inte till några vackar vyer direkt.

6 kommentarer:

Peter Madison sa...

Haha...jag är med dig på alla punkter...dock tror jag att ungarna gråter för att de måste sitta prick still i typ 8 timmar för att den gräsliga tavlan ska bli klar, å vilken unge sitter still i 8 timmar...:)

Sen färdvägen...well..vackert eller inte låter jag vara osagt men trångt är det ju...tänk dig själv att det första du gör utanför tryggheten är att pressa dig igenom ett trångt hål på 10 centimeter och rätt vad det är kastar en massa konstiga typer i lustiga kläder omkring dig, inte nog med det...du får smisk på rumpan också...klart barnen blir kinkiga då..haha

Mary Lady Luck sa...

Ahhahahaha, gråtande barn-tavlor är ju så sjukt fula, jag skulle också gråta om jag visste att jag skulle bli porträtterad på ett sånt svulstigt sätt. Yuck.

karro sa...

jag lovar dig. golf är inte kul. man blir bara arg.

Laila och Johan sa...

Kom igen nu!! Tänkte vi skulle ta en tur på lilla byns grannbys golfbana. Sviker du??

Rollx sa...

Om man blir skitförbannad på minigolf, så lär man hamna i samma sinnestillstånd med golf. Jag vågar inte testa. :)

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- Självklart förstår jag om barnen gråter. Sitta still i åtta timmar och så blir tavlan FUL dessutom.

Färden kan inte vara vacker. 10 cm? Knappt att man vill tänka på det. Så ska någon jävel fota det hela??

Mary- folk säljer och KÖPER sådana på ebay? Varför? Var gick det fel?

Karro- golfare kan bli ruskigt arga!

Loppis- tänk om! ;-)

Rollx- Jag HATAR minigolf. Det är fruktansvärt tråkigt...