måndag 1 oktober 2007

Och hej vad det går!

Fröken Sen-Till-Tåget hade aningens för bråttom i torsdags när hon skulle vidarekoppla sin telefon. Det märktes på mailen från stockholmskollegorna som när de sökte mig och hamnade hos ett helt annat företag som jag hade vidarekopplat min telefon till.

Hej Kära kollegor,
Jag sökte en av Er idag och hamnade hela tiden hos tjejen Ni finner på bilden. I och för sig jobbar hon på XXXX så vi talade samma språk-dvs XXXX. Hon har undrat länge hur det kommer sig att så många som söker XXXXX hamnar hos just henne.Nu har vi löst gåtan.
Ni ser hennes telefonnummer.XXXX
När Ni vidarekopplar till Stockholm och skriver in en nolla(0) för lite.... ja då hamnar man hos henne.Jag föreslår att Ni skickar en blomsterkvast samtidigt med en rejäl offert på alla typer av XXXXX. Hon har undrat......

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ja så det kan gå...
Grattis till genomförd klassiker!

Miss Upsey Daisy sa...

Tack.

Hela lilltån är en blodblåsa och jag ruckar lite på nageln som snart kommer att lämna mig.

Missy sa...

Hahahahahahaaaaa! det där var ju jätteroligt, ju! JÄTTEroligt! Kanske inte för dig, men för oss som läser om det ;-)

stella sweden sa...

Oj så smart!

(Kan du ge mig ditt mobil så vidarekopplar jag min jobbmobil till dig? I rättvisans namn?)
;)

Miss Upsey Daisy sa...

Missy- mmm. Fast jag var tydligen inte den enda som kopplar lite fel. Hon får ofta samtal från oss...

Stellapolaris- Allt har ett pris. ;-)