torsdag 4 oktober 2007

Helgens Agenda.

Vi kör en agenda för helgen. Det är ju ändå rätt nära.

Fredag- Kalas på kontoret för min favoritkollega. Det är ju inte för vem som helst man blåser upp femtio ballonger. Det ska hämtas tårtor, inhandlas bubbeldricka och allt utan att förstöra den fina gåbort-klänningen. Bubblig och glad möter jag sedemera upp en vän för en fredagsöl. Stora saker på gång, tror jag ska få träffa hennes hjärtas kära som hon hållt hemlig en tid.

Lördag- Dagen är som ett oskrivet blad* Kvällsaktiviteten är dock med två vänner, lutar åt det lugnare slaget.

Söndag- Dagen är som ett oskrivet blad*





*renovering månne?

5 kommentarer:

Missy sa...

Det låter som en synnerligen trevlig helg. Glöm inte att du är satans lärljunge och blogga lite också :-P

(Jag undrar hur det där lät...)

Maria - FashionFame sa...

Låter som en trevlig helg iaf, jag vet vad du kan skriva in på agendan för lördag eller söndag iaf, fota den finfina soffan :D

Miss Upsey Daisy sa...

Missy- satans lärljunge. Härligt.
Tror jag.

Maria- åh, den finns på bloggen några dagar tidigare.

Peter Madison sa...

jag tror agendan stavas BAKIS på lördag å söndag...;)

Miss Upsey Daisy sa...

Lördagen kanske jag ger dig rätt på. Söndagen knappast troligt ;-)