söndag 14 oktober 2007

Måndagmorgon.


05.23 piiip!

Nu bär det av till Stockholm i dagarna tre!

12 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

...hahaha! Jag skall hålla öronen öppna efter en Miss U.D. med göteborgsdialekt. Kanske hittar man henne sovandes i en soffa på NK?
Iaf, välkommen till vår vackra Hufvudstad och hoppas att du hittar på ngt roligt.

Anne sa...

hoppas du får en bra vecka i sthlm. Det är kallt dock

Peter Madison sa...

Vad du flänger omkring!!!

dddd sa...

Ha det alldeles förträffligt där uppe. Glöm inte mössan. Det är kallt ute. :)

Annie - PD sa...

What! Vi måste ju ses :D Ring mig! 112 - fråga efter Annie

Anonym sa...

Har Miss UD verkligen göteborgsdialekt? Hon är ju från Dalarna...

Blygisens betraktelser sa...

Aha!
Är en ganska ny läsare av Miss UD:s blogg, har totalt missat att hon är en dalkulla som glider runt i Göteborg och dagdrömmer..:-)

Anonym sa...

Din mössa är übermodern - såg den på framsidan av plaza kvinna idag.

Spader Madame sa...

Jaha! Nu får det snart vara slut med glassandet i hufvudstaden! Kom hem, längtar efter dig...allt är förlåtet
;-))

Anonym sa...

Så typiskt att du är på annan ort när jag var i Göteborg. Next time.

Linda sa...

Miss UD, man kan faktiskt blogga från Sthlm! Om man kan göra det från Linköping kan man göra det från Sthlm. Helst nu för jag har tråkigt och vill inte jobba :)

Miss Upsey Daisy sa...

Blygisens betraktelser- Tack för välkommen! Stockholm var idel möten och inte så mycket fritid. Och jag pratar varken dalmål eller göteborska.. Jerk har inte träffat mig på femton år eller så.. :-)

Anne- Stockholm var varmt!

Peter- Det händer.. mycket stockholm blir det...

Miss KYD- Hatten fick stanna hemma.
Tydligen enligt miss e är det fashion?

Annie- ringde! Var var du???

Jerk- dialekten är ganska borta faktiskt men den är inte göteborsk!

Miss E- måste checka.. jag visste väl att jag var fräck! Äntligen. Prisa gud!

Spader Madame- jag förlåter dig med! Jag ska sluta glassa. ;-)

Marie- dumt!

Lirre- tillbaka.. svårt att blogga när man sitter fast i möte.