torsdag 25 oktober 2007

Jag är med gräsklippare!


Nu måste ni vara rejält avundsjuka på att jag kommer få en liten mobil gräsklippare i februari!

Hör och häpna men man kan nästan åka fyra personer i den! Visserligen har Toyota har redigerat bort handskfacket men som B sade.. där har man ju bara skräp ändå. Packningsmöjligheterna är en teaser för fantasin då man lagom plats med tandborsten i bagage-utrymmet (har man mycket packning får man väl åka två gånger?) Och var nånstans står det att det är fel att ha diverse detaljer i plast?

PS. Det bidde en i silver DS.

5 kommentarer:

Blygisens betraktelser sa...

Hahaah. Skön inställning "då får man väl åka två ggr" hahaha.

Japp, silver var ju snyggast!

Sen finns det väl hopfällbara tandborstar? Eller varför inte en swiss-army-knife på en gång? :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Precis. Eller ha dubbla lager kläder på sig som man gör när man flyger?

Silver är snyggt.

Swiss-army-knife. Självklart. Eller om B och jag har samma tandborste och kokar den mellan gångerna?

karro sa...

supernajs!!

Turtlan sa...

Bätttre liten och rapp än stor och slapp *L*

Du ska se att den kommmer att ha oanande möjligheter och packutrymmen! Lovar! Jag vet för jag har storleken större, dvs en Yaris, och den har rymt både längdåkningsskidor och 2 m långt paket med dörrar till Billybokhyllan.... inne i bilen alltså!

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- det är en bil! Visserligen liten och i plast men en bil!

Turtlegirl- Det är minde än mercan men när vi väl får bilen kommer vi ha kört det mesta gällande lägenheten hoppas jag.