måndag 5 februari 2007

Vekling.

Så lite man står pall för numera. Vi pratar inte om att bakfyllan blir värre och värre... Man har snarare hoppat ned ytterligare några pinnhål tyvärr. Förfall. Verkar vara med ljusets hastighet dessutom.

Fredag. En cola light till bion och jag har svår att sova. Koffein ( inte kokain) gör så att min hjärna går på övertid trots att resten av kroppen kommit överens om att sova. Somna går hyfsat men vaknar till sisådär femtiotolv gånger under natten.

Lördag. Två ynka öl och jag är ipsy-tipsy. Dock inte bakfull. Det hade varit illa.

Måndag. Har druckit två koppar te. Intressant. Kanske avlägger rapport varje timme framöver.

Ursäkta mig. Jag tror jag ska gå och gråta en skvätt över min förlorade ungdom.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skojar du? Jag undviker att gå ut en fredag/lördag kväll - för då förstör jag min DYGNSRYTM...

Adjö "jobba för att leva". Hallå "leva för att jobba"...

Miss Upsey Daisy sa...

Två koppar Earl Grey och jag går igång som om det vore en handfull Ecstasy...

Kul.

Anonym sa...

Ett annat tragiskt ålderstecken är att man är så glad att man gick ut fredagen istället för lördagen för då har man söndagen kvar att vila upp sig på...

Miss Upsey Daisy sa...

AW är bra. Punkt slut. Men också för att helgen börjar tidigare och man kan träffa kompisarna direkt istället för att somna i soffan direkt.