onsdag 28 februari 2007

Halvfärdiga saker.

Är det en sak jag gillar så är det halvfärdiga saker. När jag väl bestämt mig för att genomföra något och så blir det liksom som tuggummi och det går inte att genomföra. Jag kan inte föra över pengar för att internetbanken krånglar. Vi kan inte beställa resan ikväll för man vet inte hur just detta bolaget ställer sig till stora magar med minimänniskor i. Tvätten kommer jag inte hinna fixa klart med för jag måste försöka hamna i säng någolunda tid. Eller på jobbet när jag inte får in uppgiftgerna om kunderna.. eller ansvarige bara bestämmer sig för att inte svara på mail mer fastän han kallar sig "mailkungen". Jag kan nog låta saker och ting dröja rätt länge innan jag tar tag i det ibland men när jag väl gör det så vill jag att tempot ska vara tjoff-tjoff.

Ilandsproblem. Jag vet.

Inga kommentarer: