fredag 16 februari 2007

En jävla brunn.... var som helst!

Jag är så grymt rastlös att jag skulle kunna hänga på vem som helst var som helst. Åka till Australien och klippa får. Eller på Kibbutz i Israel. Där är det iallafall lite action. Rensa fisk i Norge. Gräva brunnar i .. någonstans där de behöver en brunn helt enkelt. Gå med i en sekt. Starta en skola i Afrika. Lifta runt i USA. Flytta till Köpenhamn och sälja röda korvar på torget. Försöka räta upp lutande tornet i Pisa. Sälja sandpapper i Sahara ( gräva brunnar där?)

Sorgligt. Så ska jag bara iväg och handla mat nu.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är det just Resa plus syssla du är ute efter? Annars kan du kanske satsa på "renoveringsobjekt" som det så fint brukar heta i annonserna.. ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Jag vet inte vad jag är ute efter.
Eller jo. Du vet ju om min lilla plan. Och den håller mig sysselsatt. Ska jag eller ska jag inte? Vågar jag? Vågar jag inte? Jag har ju gjort bra mycket värre saker....