tisdag 6 februari 2007

En vanlig tisdag i Göteborg.

På Agendan för dagen.

Jaga en födelsedagspresent på stan till pojkvännen. Försökte googla på nätet efter var mankunde hitta den specifika prylen. Inget napp! Ger mig ut i verkligheten och söker annars har jag ett annat alternativ också. Hängslen och livremsflickan har talat!

Hoppas på att springa den långa träningsrundan idag med. Bra musik och en powerbar i fickan kan göra det rätt okej. Vasaloppet står snart för dörren och då får jag så vackert öppna.

Går sedan med vändande post för att vara på plats att kunna fira morgondagens födelsedagsbarn.

5 kommentarer:

Kerstin sa...

Åh, det är ju sås vårt att köpa presenter ju. Lycka till. Kram.

Miss Upsey Daisy sa...

Mmm. Det är svårt men jag hoppas att han blir glad! kram kram

Anonym sa...

I en annan del av Sollentuna,
Idag har vi: Tackat nej till ett hus i Nynäshamn. Tjänat 15 000 spänn. Tackat ja till intervju för jobb på IKEA i Karlstad.

Anonym sa...

Och jag ska nog, högst troligt, köpa husvagn att bo i här utanför Karlstad! Med toa i!!! (Viktigt.) Det blir billigare än där jag hyr nu. Fast jag ska inte jobba på IKEA utan fortsätter mitt vägbyggande.

Miss Upsey Daisy sa...

Ska du flytta till Karlstad! Det är ju faktiskt jättebra.. gissa om Marie kommer att bli glad om du finns i krokarna. :-)

Och en husvagn! Här shoppas det både högt och lågt! Med toa. De Luxe.