torsdag 22 februari 2007

Storasyster från Hell.

Min mamma har ett hjärta av guld. Ibland undrar jag om jag verkligen förtjänar henne? Eller förtjänade hon mig rättare sagt När jag var liten kunde jag vara überjävlig.En sådan flicka man skulle vilja rycka i flätorna. Det fanns tillfällen när jag gick jag in på min bror rum trots att det var uppenbart att han önskade annorlunda.

Teater från förr.
En syster.
En bror.
En far.

-GÅÅÅÅÅ UUUUUT!
- Enligt allemansrätten kan jag tälta här inne i ett dygn. Så det så!
- GÅÅÅÅÅ UUUUUT!
- Enligt allemänsrätten kan jag tälta här inne i 24 timmar! Så det så!

Far bär ut systern trots vilda protester om allemansrätten.

Systern inser att ingen i familjen förstår sig på allemansrätten. Inser att " A womans got to to what a woman has got to do" varvid hon springertillbaka in i rummet in krossar brandstationen av lego ( tillhörande legolandskapet som är över TVÅ skrivbord.) Springer ut. Rätt nöjd. Accompanjerat av ett vrål från brodern.

The End

2 kommentarer: