söndag 18 februari 2007

Fiffilura.

När man åker skidor i tre timmar så får man ju lite tid att fiffilura över saker och ting. Nu kanske jag inte behandlar raketforskning i mitt fiffilurande. Men andra halvviktiga saker behandlas genomgående.

Fartränderna i toan på jobbet. Nu är det jag som på lunchen kilar in på Åhlens och handlar en toaborste ( som jag behöver hemma) men tar med till mötet och håller en kort presentation om toaborsten. Att den inte är farlig och att ingen absolut ingen skulle bli arg om man använde sig av den vid behov. Det hade varit skoj. Så kan de sitta där och prata om complaines, limiter, TSI,
liability, EML, PML och allt annat. Jag ska hålla presentation. Det ska jag iallafall. Om bajs så att säga.

Snillen spekulerar. Fortsättning följer.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Way to go, girl!!!

Miss Upsey Daisy sa...

Absolut! Fortsättning följer!