onsdag 28 februari 2007

Jorden runt.

Jag har nog varit jorden runt flera varv idag. Jag ska åka med min kompis som har en kompis i magen. Det satte käppar i hjulen minst sagt eftersom tanterna på vaccinationsklinikerna inte hade samma uppfattning som oss. Kanarieholmarna var inte vår grej och det verkar som man kan dö om man lämnar rikets gränser. Vi letar vidare med ljus och lykta... Så funderar jag på hur alla människor som inte bor i Sverige.. hur klarar de livhanken överhuvudtaget?? Det verkar ju livsfarligt där ute....

7 kommentarer:

Stila sa...

Åh tracy.. en oslagbar klassiker!

Miss Upsey Daisy sa...

Jättebra men dags att byta nu tror jag :-)

Tess sa...

Ni kan åka till Island och bada i de varma källorna!

Man behöver inga vaccinationer för att få åka dit.

Fast uppe ur de varma källorna är det förstås inte så varmt längre. Och ruggigt dyrt är allting.

Anonym sa...

Jag trodde vi pratade om mig en stund i början av sidan:) men just det, det var en skiva med Tracy Chapman på sidan.. nu minns jag... jaja hon är väl oxå bra...

Kerstin sa...

Hahahahaha - ja, det kan man ju fråga sig. Hepatit och skit överallt...

Miss Upsey Daisy sa...

Island var en idé! Kollade Kerstins guide .. och flyg.. inte så farligt men som sagt var .. blir rätt dyrt

Bra tips annars...

Miss Upsey Daisy sa...

Trasan.. trodde först hon menade dig men fattade inget... ;-)